Kimler Güzel Bir Brownie Yemek İster?

Herkese Merhaba,

Tatlı bir blog yazıp tatlılardan bahsetmenin en büyük getirilerinden biri whatsapp ya da benzer kaynaklardan gün içinde bana ulaşan mesajlar.

- Canım tatlı bir şey istiyor ama çok da uğraştırmasın... Ne yapayım?
- Şöyle bir kurabiye yedim, çok da güzeldi. Sence tarifi nedir?
- Akşama misafirlerim var, bana öyle bir tarif ver ki bayılsınlar!
- O pastayı bana anlatsan bir günde yapar mıyım? (Olmaz birtanem/ Olmaz sevdiğim/ Olmaz, inan bana olmaz/ O pasta bir günde olmaz :) )

İşte böyle canım bloğum... Kurabiye ve pasta paylaşımlarım için açıldın, ama tatlı tarifleri satışa çıkarsak tıklama sayımız 3600'lerden 10000'lere çıkacak birden... Şaka şaka... Keşke vaktim olsa da tüm tatlı tarifleri burada yayınlasam... Belki ileride olur, neden zamanla başka şeyler eklenmesin ki? (Çok yakında ekleyeceğim bir bölüm var mesela, hem de tatlı konulardan çok başka...)

Konumuza dönersek, ben bu soruların tatlı tarifler ile ilgili olan kısımlarına genellikle şu yanıtı veriyorum. "Carte d'Or Brownie ya da Fondan al ve yap." İki ürün de o kadar güzel ki, tatlı yapmaktan keyif alan ben bile çoğunlukla bu yönde bir tembellik yapmaya başladım. Bu akşam da size Carte d'Or Brownie'yi tanıtmak istedim.

Bu arada peşinen söyleyeyim, hayır Carte d'Or bana para vermiyor :) Ürün falan da göndermiyor (Keşke gönderse!!! Brownie ve Fondan alıp bulamayanlara da götürmekten bütçemde Carte d'Or kalemi açıldı!) Hatta Cem Uzan edasında bağırabilirim : Şu ana kadar "Bir teşekkür dahi etmediler!" :)

Tatlı tarifler brownie tarifi


Ambalajı yukarıda gördüğünüz gibi. İçine sadece ceviz, sıvıyağ ve su ekliyorsunuz. Arkasında detaylı olarak nasıl yapıldığı yazıyor.
Tatlı tarifi brownie tarifi

Sanırım en önemli konu, fırın ısısını ve pişirme süresini ayarlayabilmek, tarifinde 30-35 dk arası süre verdiği için ilk denemelerde en iyi sonuca ulaşamayabilirsiniz ama pes etmeyin. Şu ana kadar ikram ettiğim misafirlerimizden, tarif istemeyen kimse olmadı :) 

Fondan, pişer pişmez itinayla anında tüketilen bir başka tatlı olduğundan, kaç kez hazırlamış olmama rağmen fotoğrafını bulamadım. O da bir başka yazıya kalsın.

Buyrun, bu da bu kadar anlattığımız hazır browniemizin fotoğrafları:

Tatlı sunumu

Brownie nasıl olur


Bu brownieyi yemekle meşgul olduğumuzdan yazısı bu saate kaldı :) Yazıyı sabah değil de yayınlandığı saatte okuyanlar ve canı çekerek kulaklarımı çınlatanlar varsa... Ben de sizleri çok seviyorum!

Musmutlu haftasonları!

Yeliz

Yorumlar

Popüler Yayınlar