Seninle Bulutların Üstünde İki Yıl Pastası

Az önce bloğumda yayınlamak için ayırdığım fotoğraflara bakarken en sevdiğim pastalardan birini yayınlamayı sürekli ertelediğimi fark ettim. Özel bir pasta olduğundan, yazısı için de çok özendim ve muhteşem bir anın gelmesini, kelimelerin kendiliğinden uçuşmasını ummuş olabilirim. Tabi ki böyle bir an hiç olmadı :) Bu yüzden, hiç daha fazla uzatmadan Temmuz ayının başındaki evlilik yıldönümümüz için hazırladığım sürpriz pastayı yazmaya başlıyorum! Aslında sürpriz demek ne kadar doğru bilmiyorum; çünkü, tüm özel günlerimiz öncesinde ve sonrasında herkesin sorusu aynı oluyor "Eee... Bu sefer ne yaptın?" :)

Bu sefer ne mi yaptım? Pastanın temasını defalarca çizdim ve değiştirdim. En sonunda, madem benim evlilik yıldönümü pastam, gelinle damat olsun ve gelinliğin kuyruğu benimkine benzesin, dedim. Bence her kadın için kendi gelinliği her zaman çok özeldir. Ben gelinlik araştırmalarına başlarken bir arkadaşım "Boşuna zaman harcama, gelinler gelinliği seçmez. Gelinlik gelinini seçer." demişti. Ama aradığımı bulduğuma inandığım o an tam da dediğinin gerçekleştiğini hissettim. Ya emin değilsem diyerek üç ay İzmir ve İstanbul'un en güzel gelinliklerine sahip butiklerinde, elimde bir ajanda ve türlü türlü notlarla gezindim. Ama gelinlik beni seçmişti ve ilk görüşte aşk kazandı :) Sipariş ederken gözlerimin dolduğunu ve mutluluktan havalara uçtuğumu hatırlıyorum. Şampanya ve şeker kırma merasimini İzmir'de olduğum için gerçekleştiremesek de, provalarına katılıp eklenecek tüm detaylara zaman ayırırken benden daha mutlusu yoktu. 

Farklı tarihlerde ve farklı şehirlerde nikah ve düğün yapan bir çift olarak, damadımız damatlığı iki kez giydiği için kendini şanslı olarak görür mü bilmem ama ben hala çok mutluyum. Hatta bu konuda ablamın şöyle bir fikri var ki, ben çok çok beğendim ve elimde olsa uygulamaya alırım "Keşke herkes çok yakınlarının düğünlerinde, abiye yerine kendi gelinliklerini giyse..." Böylece, bu kadar değerli bir giysi hayatımızdan o geceden sonra çıkmamış olur ve bana kalırsa içine girebilmek uğruna çoğu kadının evlilik sonrası yaşadığı kilo alma gerçeği böylelikle azalmış olur. Yani ben biraz daha az kilo alırdım, orası kesin... Gerçi gerçek gelini ayırt etmemiz biraz zor olabilir :) Siz ne dersiniz? Yeniden giymek hoş olmaz mıydı?

Pastamda mavi gökyüzü üzerine gelin ve damadı oturttum. Arkalarına bulutlar yerleştirdim. Temasına da "Seninle Bulutların Üstünde İki Yıl" adını verdim. Gören, tadına bakan herkes çok beğendi. İçinde çok yoğun bitter çikolata kullandım. İki bitter aşığının pastasında başka türlüsü düşünülemezdi.





Bu arada, daha önce de yine evlilik yıldönümümüz için hazırlamış olduğum kurabiyeleri paylaşmıştım. Her yıl kutlanacak iki tarih olduğu için kutlamalar ve hediyeler uzuuunca sürüyor :) Okumayanlar varsa tıkk tıkk yoksa çok üzülürüm: Bu Kurabiyeler Çok Aşık!

30 yaşındaysanız ve sevgiliniz size bulutların üstünden böyle bir pasta yapıp getirdiyse hayat çok güzel bence :)
Sevgiyle,

Yeliz

Yorumlar

Popüler Yayınlar