Üç Motif Bir Kadın- Etaminsel Hediyeler

Etaminsel hediyelerime, yıllar yılı dikiş dikmiş olan ve tanıdığım en yetenekli kadınlardan biri için hazırladığım etamin panosu ile devam ediyorum.

Kendini beğenmişlik gibi algılanmasın; ama, az çok beni tanıyan herkes yukarıda yazdıklarımı okuduğunda "Kesin bir akrabası" demiştir. Kız halaya oğlan dayıya diye bir söz var kültürümüzde ne de olsa :) Evet,  çok becerikli halam için işledim aşağıdaki panoyu...


etamin sipariş

İşlediğim motifleri daha önce de bahsettiğim Susan Bates'in Kanaviçe Motifleri Kitabı'ndan harmanladım. Yine orada yazan iplikleri değil, kendi seçtiklerimi kullandım. Çok duygusal bir hediye oldu. Bugüne kadar onun imzasını taşıyan o kadar çok giysim ve hayatıma renk verdiği o kadar çok alan oldu ki, ne yaparsam yapayım benim çabam küçük bir teşekkür olarak kalacak...

Daha önce etaminle ilgili yazdığım yazıları merak ettiyseniz buyrunuz buraya tıkk tıkk ve buraya tıkk tıkk

Sizin de sevdiklerinizi anlatan minik motifleriniz varsa bana anlatın belki böyle küçük bir hediyeye dönüşür ve sevdiklerinizin kalbine dokunur.

Sevgiler,
Yeliz

Yorumlar

Popüler Yayınlar