Eral'ın Birbirinden Sevimli Cupcake'leri

Geçtiğimiz hafta yine oldukça yoğun günler geçirdim, bunun sonucu olarak da daha önce yazmam gereken bazı yazılara ancak yeni yeni yer verebiliyorum.

Geçtiğimiz yazımda arkadaşım Burcu için yaptığım kurabiyelerden bahsetmiştim. Bu cupcakeleri de birlikte yaptık diyebilirim. Sana geleyim birlikte yapalım dediğinde hemen tamam dedim ama öğretmen olduğu için özel ders çıkışı bana geldiğinden yorgunluktan gözlerini bile zor açık tutuyordu. Dolayısı ile sohbet ede ede ben yaptım o izledi diyebilirim :)


Cupcake'ler arkadaşı Eral'ın doğum günü partisi içindi. Ben özellikle kediciğe bayıldım.




Eral, kedileri ve gezmeyi seven, güzel ve uzun saçları olan tatlı mı tatlı bir öğretmen arkadaşı Burcu'nun. Dolayısı ile her figürün bir anlamı var, Burcu da notlar yazıp öyle sürpriz yaptı Eral'a. Bana da fotoğraflarını gönderdi:


Bir de eğlenceye katılan tüm kızların cupcake tuttukları kare gerçekten çok tatlıydı:


Arkadaşlıkları daim olsun, Eral'ın da yeni yaşı çok mutlu ve kutlu olsun!

Bu arada, bu mutluluktan bana düşen bu kareler dışında bir de defter oldu :) Bu yaşıma geldim, hala inanılmaz defter, kalem, silgi düşkünü bir insanım. Bu huyum geçmedi geçmeyecek :) Tarif defterim olmadığından tüm tarifleri aklımda tutuyordum, dolayısı ile bir yaptığım diğerini tutmuyordu, bu defter de iyi oldu :)


Sıradaki yazılar kendi doğum günüm için yaptığım hazırlıklar olacak :) Dındın- dındın- dındın!!!

Yorumlar

  1. canım benim ne güzel bir yazı olmuş.güzel bir süpriz yapmam senin sayende oldu tekrar teşekkür ederim :) kesinlikle çok anlamlı,çok lezzetli cupkakelerimiz oldu. ve senin dediğin gibi yorgunluğumu bitiren bir enerji depolaması sağladın :) ellerine emeğine ve yüreğine sağlık canım benim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'cum, ben teşekkür ederim ne demek :) Yine gel yine yapalım :) Çok öpüyorum canım...

      Sil
  2. Tekrar cok tesekkur ederim :) (eral)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :)) Nice güzel yaşların olsun, üstündeki dilekler gerçek olsun inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar