Çok Renkli Çok Güzel Bir Parti

Şimdi sizlerle ta bir ay öncesine, 15 Ekim'e ait bir kutlamayı paylaşacağım. Neden bu kadar geciktin, derseniz, uzun uzun yazmak ve tüm kareleri paylaşmak istedim. Süper bir organizasyondu. Umarım sizlere de ilham kaynağı olur.

Aslında daha önce spoiler vermiştim ben bu kutlamayla ilgili. Bakınız Tıkk Tıkk. Şimdi de sıra kutlamanın diğer karelerinde.

Doğum gününün sahibi geleceğin tenisçisi olduğu için tüm detaylarda tenis teması hakimdi. İlk olarak bizi Yiğit'e özel hazırlanan bir fotoblok karşıladı:


Marmara Forum Parti Dünyası'ndan alınan süslerle hazırlanmış salon çok enerjik ve eğlenceliydi.






Şimdiden söyleyeyim pastayı ben yapmadım :)

Ablamın Japonya'dan aldığı yeşil çay fincanları sanırım bunlar, ben Japonya'dan ne getirmişse bayılıyorum!!! Tabi bu sefer içinde reçeller vardı :)

Bana en çok kime cupcake ya da kurabiye yapmayı seviyorsun, diye sorsalar; hemen "Yiğit" derim. Neden derseniz, şimdi dünyalar yakışıklısı Yiğit var ya, ben ne yapsam hatta yapmasam bile tatlı bir şey yerken hep ne diyor biliyor musunuz?
"Yeliz, en güzel senin yaptığın! Pasta güzel olmuş ama Yeliz'in elinin değdiği her şey daha güzel, Yeliz yaptıysa muhteşemdir, Yeliz yaptıysa süper ötesidir!!!" 

Böyle uzayıp gidiyor cümleleri. Normalde Yiğit çok iltifat eden bir çocuk değil, hatta tam aksine çok "Doğrucu Davut"tur. Mesela ben bir kez kıymalı börek yapmıştım ve anlaşılan çok becerememişim :) Yiğit'in de favori yiyeceğidir kendisi. Ona rağmen bana bir aile yemeğinde "Yeliz, diğer her şeyi çok güzel yapıyorsun ama bu börek işini anneme bırak sen bence." diyecek kadar da dürüsttür :) Ama pasta, kurabiye ve cupcake konusunda kalbini ta içten fethetmişim :) Ne mutlu bana!

Tatatataamm!  Bunları ben yaptım işte :)
Bir de söylemeden geçemeyeceğim, geçenlerde ona Darth Vader hediyesini verdiğimde (Tıkk Tıkk) elimde Reiki kitabım vardı. Bana Reiki nasıl bir şey, dedi, ben de hani ben enseni kaşıdığımda mutlu oluyorsun ya çünkü enerji veriyorum ellerimle aslında, bir bakıma öyle bir şey dedim. Sonra, etamin ne dedi, onu anlattım. Aradan bir saat geçmedi yanıma geldi ve "Yeliz sen enseme etamin yapsana yine çok güzel oluyor." dedi, tabi biz gülmekten çatladık :) İki farklı kelimeyi aynı anda yükleyince, bir de sanırım ilk kez duyduğu kelimeler olduğundan bir güzel karıştırmış Yiğitcim :) Bu tatlılığıyla bizi çok güldürdü :)

Partinin sonunda, Yiğit balonları uçurmak istedi. Helyumla şişen ve uçan balonlara bayılıyorum! Hatta bu konu açıldığında biraz güldük, çünkü bazen uçan balon-uçmayan balon arasındaki farkın balonun cinsinden kaynaklandığı sanılıyormuş. Aslında tüm balonların uçabilme özelliği var, sadece helyumla şişirilmeleri gerekiyor :)


Tüm süsler Marmara Forum Parti Dünyası'ndan, Yiğit için özel olarak tasarlananlar da var, tema olarak satılanlar da bu görsellerde. Sizlere tavsiyem, bir kutlama yapacaksanız bu mağazaya uğramadan karar vermeyin olur mu?



Yorumlar

Popüler Yayınlar