Tatlı Hafta, Tatlı İstifa

Herkese mutlu haftalar,



Geçtiğimiz hafta çok eğlenceli bulduğum bir haber okudum. Dikkatinizden kaçmış olabilir, böyle tatlı bir blogun bu tatlı haberi yazmasını istedim bu nedenle :)

Buyrunuz:


Chris Holmes, Londra'da Stansted Havaalanı'nda 7 yıldır çalışmaktaymış ama son üç yılını bir yandan da pasta yaparak geçiriyormuş. Bu arada yeni baba olmuş ve artık ailesine de daha fazla zaman ayırmak istemiş. Dolayısı ile, ben artık insanları mutlu edecek işi yapmak istiyorum demiş ve istifayı basmış diyeceğim ama basmamış :) İstifanın pastasını yapmış :)

Hatta altına da demiş ki, daha fazlası için web sitemi ziyaret edebilirsiniz :) Arkadaş reklamını da bir güzel yapmış anlayacağınız.
Detayları merak ettiyseniz haberi aldığım kaynak: Tıkk Tıkk

Pastacı olmak için işinden ayrılan çok fazla insan tanıyorum ama bu kadar orijinal bir fikirle müdürünün karşısına çıkan oldu mu bilmiyorum. Yolu açık olsun :)

Bizim de tatlı haftalarımız, tatlı hikayelerimiz olsun...
Sevgiler...


Yorumlar

  1. süpermiş ya.. harika bir reklam olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. mimledim sizi :) kış mevsimi ile ilgili bir mim var yapmak isterseniz buyrun :=♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hemen bakıyorum :)

      Sil
  3. Harika bir fikir canim ya :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar