Betül'den Tatlı Annesine...

Şimdi paylaşacağım kurabiyeyi Betül'ün annesi için yaptım. Betül, kız kardeşi ve annesi, hem üç kız kardeş, hem de üç en yakın arkadaş gibiler. Bazen ben masaya kendimi gömmüş deli gibi çalışırken Betül İstanbul sahillerindeki yürüyüşlerini, sahile nazır içilen çaylarını paylaşıyor da, Sarıyer'e taşınasım geliyor. :)

dev kurabiye

dev kurabiye
Betül daha cümlesini bitirmeden ben hemen zihnimde üçünü bir sahilde, bir yandan çay içip bir yandan mutlulukla poz verirken canlandırdım. Betül de zaten her şeyi bana bıraktığı için ne düşünüyorsam yaptım :) Unutmadan bir de Kız Kulesi konduruverdim :)

Bu arada, Betül, en baştan beri bu sürecimi en çok destekleyenlerden. Dolayısı ile, onu ve annesini mutlu edecek bir şey yapmak benim için apayrı bir keyifti.

Onların da kurabiyeyi beğendiğini duymak beni çok mutlu etti.
Nice güzel anneler gününüz olsun Betül'cüm, bu güzel tablo hep sürsün...

Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar