Kuzu Kuzu Mee'li Bir Yaş Pastası

Herkese merhaba & Mutlu pazarlar!

Şimdi gelin bir konuda anlaşalım!

Allah aşkına, evet Allah aşkına, bir rakamlı bir yaş pastası yaptırmayın. Aynı şekilde diş şeklinde diş buğdayı pastası da... Hatta, müstakbel annenin pasta temsilinin karnının kesilip kutlama yapıldığı baby shower pastası da!

Biliyorum, siz şeker hamuru ile ilgilenmeyen sadece biricik yavrunuzun ilk doğum gününde ona en güzel pastayı yaptırmak isteyen bir ebeveynsiniz. İnternete "Bir yaş temalı doğum günü pastası" yazıyorsunuz. Tatatatam... Karşınızda 1 şeklinde kalıpla yapılmış onlarca pasta.

Ben en başından beri, bu tarz taleplere karşı çıkıyorum. Nedeni ise, çok basit. Herkesin estetik anlayışı farklıdır, güzel-çirkin anlayışı farklıdır kabulum ama bu pastalar artık ultra demode oldu ve kendilerini estetik bulan profesyonel bir pastacıyla da henüz tanışmadım. Dolayısı ile, diliyorum ki birine sipariş vermeden önce bu yazıyı okur ve bir kalıbı ile pasta yaptırmaktan vazgeçersiniz.

Geçenlerde 14-15 yıldır bu sektörde olan ünlü bir pastacı ile tanıştım ve bu konuyu kendisi ile paylaştığımda "Stil sahibi olmak zordur." dedi ve "Stil sahibi olmak istiyorsan 70'lerin düğün salonu pastaları gibi pasta taleplerine çok net yanıtlar vermelisin. O da hayır olmalı."

Tabi, karar sizin kararınız sonuçta ve dışı kadar önemli bir unsur da lezzeti. Ama yine de sonuna kadar hayır!

Şimdi bakalım, bir yaş pastaları daha başka nasıl olabilirmiş :)

Masum yavrunuz gibi, sıcak, abartıdan uzak, sevimli bir pasta.... Nil'in 1 yaş pastası. Bu pastadan arka arkaya tam iki tane süsledim. Biri gerçek diğeri ise strafor. Strafor neden derseniz, bu konuda talebi olan bir yere ilettim. Bu anlayışın yıkılmasına katkıda bulunmak için :)



Nil'in sevgiyle, mutlulukla büyümesi dileğiyle...

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık. "1" konusunda ise çok ama çok haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dünyanın en iğrenç pastaları diye bir yazı yazacaktım ama üşengeçliğimden erteledim :) Bunlar da neymiş! Bu yazıyı yazdıktan sonra bir mezar taşı pastası gördüm! Hem de biz Türkler yapmışız... Allah akıl fikir versin...

      Sil
    2. Yok artık :)) Onu neyi kutlamak amacıyla yapmışlar?

      Sil
    3. Biraz terbiyesizce bir şeyi :) Yani ben öyle anladım altındaki yorumlardan :))

      Sil
  2. soft renkler ve çok sevimli olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Pasta şahane görünüyor, çok şirin olmuş. :))
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ne mutlu bana :) Sevgiler...

      Sil
  4. Bayıldım:) Bu modeli kesinlikle kafama kazıyorum şuan!:) Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Müstakbel annenin karnının kesilerek yenilmesi de ayrı bir yazı konusu olur bence....
    Dehşet bir durum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormayın :)
      Düşününce insan pastadan nefret ediyor :)
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar