Dev Kurabiye: Gökyüzü En Güzel Meleğini Bekliyor!

Şimdi geldik Pelin'in ikinci kurabiyesine...

Bir kurabiye ilişkilerini anlatırken ikincisi benim bebeklerden biri olsun istedik. -Benim bebekler dediğimde size hiçbir şey ifade etmiyorsa bloğumda epey yenisiniz demektir. Hoş geldiniz :)))- Üstelik ben hiç baskı yapmadım, gerçekten! Vallahi, hani bir ara momiji bebeklerimi sırf eğlencesine dev kurabiyeye dönüştürüyordum ya hani... İşte onlardan pilot olan Adventure'ı görmüş Mehmet, onu yapsak nasıl olur, dedi. Seve seve yaptım canım Adventure'ımın kurabiyesini, kendisi gibi pilot olacak ablası Pelin için <3

aşk hikayesi, momiji, pilot kurabiyesi

Tabi biz güzel bir de mesaj ekledik pilot bebeğin üstüne. Dedik ki: "Gökyüzü en güzel meleğini bekliyor." Bu cümle Mehmet'ten çıktı tabii ki, ne kadar romantik değil mi?

Önceki  Adventure çalışmama da bu linkten ulaşabilirsiniz. Tıkk Tıkk

Pelin&Mehmet'in aşk hikayesini görmek içinse ilk kurabiyeme alalım: Tıkk Tıkk

Sevgiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar