Minecraft Pastası: Kat Kat Küt Küt

Minecraft oynuyor musunuz? Hani şu tüm dünyanın kare kare olduğu oyun. Kare kare, piksel piksel, kat kat küt küt doğramacalı :) Bir rivayete göre oyunu bir kişi bitirebilmiş ve oyunun sonu da bir boşlukmuş.
keskin kenarlı pasta



Neyse, yeğenimiz Yiğit Ekim ayındaki doğum günü için yeni yaşı için Minecraft temasını seçti. Bana da bu temaya uygun bir pasta yapmak düştü.

keskin kenarlı pasta

Yaparken biraz zorlandım. Bunun nedeni bu basit görünen figürlerin aslında çok zaman alması ve bir alışkanlık kırıcı olmasıydı. Neden derseniz, doğal olarak tüm figürleri yuvarlak çalışıyoruz. Zaten aklınız kare dikdörtgen figürü tam kavrayamıyor, kavrasa bile bu eller alışmış, malum kalıpsız figürleme yapıyoruz sonuçta. Olmuyor da olmuyor.

keskin kenarlı pasta

Bittiğinde koca bir ohh çektim ve görüntünün tadını çıkardım. Kesinlikle içime sindi ve görüntü sıfır hata ile muhteşemdi! İyi ki Minecraft'ı seçmişiz ben de biraz farklılık yaşadım diyerek sevindim.

keskin kenarlı pasta

Bu arada yine Eton Mess yapıverdim dayanamayıp. Tabii farklı bir lezzet olduğundan üstünde de çilekler göz kırptığından pastanın önüne bile geçti.

eton mess

Ablamlar, Parti Dünyası'nın içinde olduklarından bu parti için kendileri bazı süslemeler hazırlamışlar. Çok kısa zamanda bu yoğunluğun içinde harika işler çıkarmışlar. Biz de fotoğraflarını çekerken çok eğlendik. Kendilerinin ürünlerini takip etmek, yaklaşabilecek partilerinizle ilgili fikir almak isterseniz facebook sayfalarını beğenebilirsiniz: Tıkk Tıkk Tabii eliniz değmişken benimkini de beğenirseniz ömrünüz pastalarla geçsin derim :) Buradan Tıkk Tıkk

minecraft party

minecraft party ideas

Yiğit'in de öyle geçsin, parti ve pasta tadında ve hep mutlulukla.

Sevgiler...
Hi,

This is my first Minecraft Cake. It took really long hour. So Its really difficult thing that working square figures.

At least, I loved this cake and everybody loved taste of it.

And there was so many party ideas for minecraft theme. You can see all of them my instagram account: yellydelly

To all minecraft lovers...
best wishes...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar