Bir Yaş Pastası

Selam,

Ekim ne bereketli aymış :) Yaptıklarımı paylaşa paylaşa bitiremedim :) Tam kasım ayına geçtik ne güzel derken şimdi baktım da bir pasta yine geride kalmış :)

Zaten aramızda kalsın ama kasım ayında tüm enerjimi geride bıraktığım seyahate harcadım. Önce vize telaşı ve başıma gelen onlarca aksilik, ardından gitme hazırlığı dönüp alışması derken galiba çalışmadım ben kasımda :)))

kız bebek pastası



Bu güzel bir yaş pastası Elif Beren bebeğe ait.

keskin kenar pasta

İşte biz "keskin kenarlı pasta" diye buna diyoruz :) Ellerime sağlık :)

keskin kenarlı pasta


Bu pastayı yapabilmek için neredeyse 24 saatten fazla zaman harcadım. Bunun 20 saati de hiç uyumadan, sabahlayarak geçti.
Bakıldığında sadece bir pasta diye düşünüyor yaptırmak isteyenler ama değil işte. İnsanın elinden kopan, tüm zamanını enerjisini harcadığı bir çaba. Koca bir emek.

Sadece şu minik kız figürü ile tam 6 saat geçirdim. 6 saatin sonu ise sabahın altısıydı.

bir yaş figürü

Arkadaki figür de sabah paylaştığım benim :)

İçi nasıldı derseniz:


Şimdi söyleyin bana haksız mıyım 1 rakamı şeklinde pastaları yapmamakla?
Daha önce bu konu hakkındaki görüşlerimi belirttiğim bir yazım da olmuştu. Okumak isterseniz burada.

Mutlulukla yaşasın güzel bebek.

Sevgiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar