Sevgililer Günü Çekilişi

Herkese merhaba,

Instagram'ı yoğun olarak kullanıyor musunuz? Öyleyse sizi çok mutlu edecek bir haberim var.

Benim için çok değerli ve ilk Instagram arkadaşım @yazbitmesin Dilek ile ortak bir çekiliş yapmak istedik. Aslında hiçbir şey planlamamıştık. Cumartesi günü Moda'da bir kafede sohbet edip yeni yaptığım kitap kurtlarını inceliyorduk. Kitap hediye etmeyi çok sevdiğini söyledi ki o da ig'de o hafta ilk kez çekiliş yapmıştı. Ben de hediye vermeyi çok seviyorum, dedim. "Gel biz seninle ortak çekiliş yapalım. Ben bir kitap satın alayım ama özel bir kitap olsun, sen de sevgililer gününe özel hazırladığın kitap kurtlarını hediye et." dediğinde gözlerim mutluluktan büyüdü. Kafeye otururken aklımızın ucundan geçmeyen bu sürpriz bir saat içinde şekillenip Alkım Kitabevi'nin yolunu tutmamızla sonuçlandı.

Kimsenin okumadığı bir aşk kitabı olsun ama iyi bir kitap olsun istedik. Düşün düşün bulamadık... :) İyi kitapların hepsinin ciddi bir okuyucu kitlesi var nihayetinde.

Sonra, Dilek Simyacı'yı gösterdi, ben de efsane bir kitap olduğunu düşündüm ve onun çok özel bir basımında karar kıldık. Ciltli, karton kapaklı ve dahası resimli.


Eğer Instagram kullanıyorsanız, bu çekilişi sakın kaçırmayın. Detayları Instagram paylaşımımda bulabilirsiniz. Ayrıca ilk kez yaptığım bir çekilişte profili gizli olanları da dahil ettim, çekiliş günü herkese açılması şartı ile.

Şimdilik bu kadar, katılmak isterseniz son paylaşım tarihi 9 Şubat.

Mutlu haftalar hepimize...

Yorumlar

  1. Sadece instagramdan mı katılabiliyoruz? Öyleyse sırf bu hediyeler için açmak zorunda kalacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu çekiliş için öyle :) Ama instagram da güzeldir :) Hoş geldiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar