Pastacı Kendi Doğum Gününde Başkasına Pasta Yapandır :)

Bir zamanlar böyle bir söz okumuştum, kendi doğum gününde başkasına pasta yapana pastacı denir diye. Bugün o gün dostlar. Hatta şu anda o kadar pastacıyım o kadar pastacıyım ki, kendim mum üflemediğim gibi bir de iki pasta kaplayıp iki de figür yapacağım.


Neyseki, beni hatırlayan, sürprizleri ile mutlu eden harika dostlarım var, bir de bana aşık olduğum bu çiçeği hediye edip sürprizler planlayan eşim. Ona da aşığım tabi :) Ayrıca, en komiği bu olmalı, ben çalışırken o da dışarı çıkalım ısrarlarını bırakıp tv açtı, bir ptt ve atölye modunda kutlama gecesindeyiz. Neyse, yarın toparlayacağım her şeyi, hem de en güzelinden :)


Yine de buraya küçük bir not düşmeden günü bitirmeyeyim dedim. Madem o kadar yoğunum Instagram'a yazdığımı copy-paste yapabilirim o halde di mi? :)

Biliyorum ki yalnızca bir beden değil bir ruhum, sayısız bedeninden birini şu anki beni yaratmak için seçen ve doğmak için 84'ün 20 kasımını belirleyen. Ortak bir deneyimin parçası olduğum herkesi çok önceden seçtiğimi ve seçildiğimi taa yüreğimin derinliğinden ve gözbebeklerinden hissediyorum, her geçen gün. Birbirimizi ilk bakışta tanıdığımız insanlar her gün biraz daha artıyor. Onlar benim "iyi ki"lerim oluyor, ışık oluyor, dostluk oluyor, mutluluk oluyor. Bunca senenin, bunca mutluluğun ve deneyimin hakkını dilerim ki vermişimdir. Gelecek güzel günleri şükranla kabul ediyorum hayat... Sen bir insana daha doğum anında verilen en büyük hediyesin.
İyi ki doğduk o zaman, hepimiz...

Yorumlar

  1. iyi ki doğdun tatlı pastacı :) o güzel gözlerinden sevinci okunabilen hayat, seni mutlulukla sarmalasın hep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek, adın kadar güzel dileklerde bulunmuşsun bana, harikasın :)
      Çok ama çok teşekkür ederim canım. Sevgiler kocaman...

      Sil
  2. iyiki doğdun nice mutlu yıllara :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim size :)
      Sevgiler benden....

      Sil
  3. Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sevgiler kocaman...

      Sil
  4. İyi ki doğdunuz... Nice sağlıklı, güzel, pasta dolu yaşlara..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn diyorum :)
      Çok teşekkür ederim, size de mutlu günler haftalar dilerim...
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar