Pasta: Kütüphaneyi Elinde Tutan Kız

Şimdi çok tatlı bir kızdan bahsedeceğim size. İsmi Şehriban. Ben onu, onun naif ve ince kalbini çok seviyorum, üstelik tanışma platformumuz Instagram.

Onunla ilk tanıştığımızda, benden bir tablo sipariş etmişti kardeşi için. Hatta burada (Tıkk Tıkk) Teslim ederken oturup karşılıklı bir kahve içmiştik karşılıklı. Tatlı bir sohbet etmiştik.

Şimdi de, en sevdiğim pastamı bir arkadaşı için çalışmamı istedi, ben de madem öyle gel bir kahve içelim öyle teslim al, hem görüşmüş oluruz, dedim.  Kendi gelmesi beni mutlu etmesi yetmezmiş gibi bir de hediye getirmiş bana, en sevdiğim şeyi üstelik. Küçük Prens'in kar küresini <3

Pastaya dönersek :) Pastada en sevdikleri şiirin ismi var: "Göğe Bakma Durağı"
Kütüphanenin adını Göğe Bakma Durağı koyduk ve bakmalara doyamadık...

kitap okur pastası tuzla butik pasta


Sosyal medyada fotoğrafını paylaşırken çok beğenileceğini tahmin etmiştim-neticede en sevilen pastam kendileri :)- ama gelmiş geçmiş en sevilen ve en çok like alan fotoğrafım olacağını aklımın ucundan dahi geçirmemiştim.
kütüphane pastası

Bu pastayı yeniden çalışmak ümidiyle... Sevgiler...

Yorumlar

  1. Bence çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.. umarım birileri benim için böyle bir pasta yaptrır. tabi kesmeye dahi kıyamam yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptırmasını istediğiniz kişiye linki gönderirseniz bir etkisi olur bence :)
      Ya da kısaca bahsedebilirsiniz :) Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar