Bir Veda, Bir Başlangıç: Tırtılın Düşü



Merhaba,

Bir süredir kararsız olduğum bir konuyu nihayet bir sonuca bağlayabildim.

Burada, pasta ve sipariş hikayelerimi paylaşmaktan çok mutluyum ama bir yandan da, ara ara kendimden bir şeyler yazmayı çok istiyordum. Hatta dayanamayıp yazıyordum da. Ama çoğu zaman yazmamak için kendimi tuttuğumdan, bloğumu daha çok tatlı hikayeler üzerinde tutmak istediğimden istedim ki, bir de istediğim kadar yazabileceğim aynı bir platform olsun hayatımda.

Benim Tatlı Hikayem, hep burada olacak. Ona zamanım olduğunca pastalarımı ve hikayelerimi ekleyeceğim.
Ama spiritüel konular bundan sonra Tırtılın Düşü adresinde sizlerle olacak.
Onları da okumaktan keyif alıyorsanız, tıklayın tıklayın okuyun derim. İşte başlangıç yazılarımdan biri ve linki Tıkk Tıkk


Bir hikaye, düşe çoğalırken... Yine sizinle yol almayı dilerim.
Sevgiyle...

Yeliz

Yorumlar

  1. Uzun zamandır yoksun. İnstagramdan takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süredir kafam çok karışıktı, yazmaktan vazgeçmiştim ama sonunda doğru kararı aldım. :)
      Burada şekerden hikayeler devam edecek, kişisel yazılar ise başka platformda...
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar